onsdag den 16. november 2011

Julefund i rød

Tænker at dette bliver det første i en serie af indlæg om julepynt... foreløbig bare af de ting jeg finder her op mod jul.

 Disse 2 rensdyr er helt sikkert blandt noget af det bedste - og det skader ikke, at de er venner med en sød lille kanin. 


Super fine julekagedåser, hele 3 styk, den med englene har jeg allerede i blå og de andre kunne jeg bare ikke stå for, men, men, men .... jeg har ALT for mange, så jeg må nok snart sætte nogen til salg, det er bare svært at vælge. 
Der var også fine gamle glaskugler, træpynt som jeg husker fra min barndom, gamle julenumre af BO BEDRE fra 70'erne, samt fine lysestager.

2 kommentarer:

  1. Hej Stinne,
    Jeg kan ikke lige finde din mailadr. så skriver her istedet. Jeg har ikke stoffet mere, men bogen er stadig til salg hvis du er interesseret.
    Mange hilsner ulla

    SvarSlet
  2. hej Ulla - øv med stoffet men skønt med bogen - er der noget her på bloggen der kunne friste i en byttehandel?

    SvarSlet