fredag den 25. november 2011

genbrugsheden 2.del

 Super sødt julebroderi med blåmejser, søde bambier, gammel bimsefigur, sød julemus, Cathrineholm gryde med svampe, syltetøjsdåse i plast i pernillestilen, sød keramik skål med stjerner, blikkrus med gult æble, små kniplede stjerner, lyngby smørskåle, æggebæger, retrobakke med dråber i sort blå og fersken, ildfast fad med låg fra Stavanger flint samt ikke mindre end to fantastiske 'juletæpper' i plast - er der noget af det du MÅ eje så giv lyd... jeg har ikke plads til at beholde det hele selv. :-)


 Det smukke svampe print på cathrineholm gryden - desværre er låget gennemtærret af rust ved håndtaget, men gryden er fin... ved ikke om jeg skal beholde den selv og bruge den til en dekoration eller jeg skal sælge den...
 Stavangerflint kommer helt sikkert til salg, men koppen beholder jeg nok lidt endnu.

Juletræstæpperne har jeg som sagt nok af så der er 1 til salg.

Senere i dag kommer der lidt emalje ting og juledåser til salg.... så hold øje med siden :-)

2 kommentarer:

  1. hejsa :)

    hvad tager du for kransekage bjørn wiinblad bakken og bakken med dråber? samt bambi figuren i keramik..

    Kh sara

    SvarSlet
  2. kom med et bud - du kan evt sende en mail.

    SvarSlet