mandag den 19. december 2011

meget sen 3 dec. koala

Ja - hvad har jeg altid på mig. Her skulle man tro at svaret ville være min mobil, min nøgler eller min pung... eller måske en sut til Koalen, men nej... jeg glemmer som regel det hele. Men Hende her har jeg 'næsten' altid PÅ mig... Vi er midt i Tigerspring 9 og hun har derfor bestemt sig for at de 5 uger tilbringes bedst om halsen på mig.

Her er lige et billede fra i sommers, hvor tigeren holdte ferie og vi nyder solen mens bleerne tørrer.

8 kommentarer:

  1. åh de der tigerspring- min trøst undervejs var at jeg "vidste" at det gik over... det gør det også og man får sin krop, arme osv igen :-) Og så synes jeg at kommentarerne om at nyde det mens det varer er vildt overdrevet :-)
    Hav en god uge op til jul :-)

    SvarSlet
  2. Hej Stinne. Vi skal til Randers i morgen efter julegaver. Vil det passe, at jeg kommer forbi efter fadet der?

    SvarSlet
  3. Det høres interessant ut med de Figgjo-sakene :) Pris???

    Hilsen Guri

    SvarSlet
  4. Send meg bilder på guri.otnes@gmail.com
    :)

    SvarSlet
  5. Hej
    du må gerne få stoffet. Mit foreslag er at du melder dig til min pakkeleg og så for du den der imellem...http://cskreativ.blogspot.com/2012/05/pakkeleg.html

    Med venlig hilsen
    Christina

    SvarSlet
  6. Hej du skal lige emaile mig din adresse så jeg ved hvor jeg skal sende pakken hen...

    SvarSlet
  7. Hmm nu er jeg vist kommen til at smide din mail ud.. så du for lige min adresse her...
    Christina S. Strandby
    Studiestræde 6
    6560 Sommersted

    SvarSlet
  8. This blog was... how do you say it? Relevant!

    ! Finally I have found something which helped me. Appreciate it!


    my site - nike air max 95

    SvarSlet